Jak získat na facebookové stránce, co nejvíce „likes“

Stránka založena a co dál?

Založili jste si facebookovou stránku.  Máte tam i už  pár příspěvků.  A co teď? Chtělo by to publikum, pro které stránku vytváříte.

Snem každého provozovatele facebookové stránky je mít co nejvíce fanoušků. Říkáte si: „ Mít 100000 fanoušků by byl naprostý zázrak! Jak je možné, že vaše konkurence jich má i víc?“

Jenže, ono to není tak jednoduché…

Proč vlastně facebookovou stránku vytváříte?

Primárně proto, abyste informovali fanoušky o tom, co se u vás děje. Jsou první, které informujete o novinkách z oblasti, které se věnujete.

A sekundárně? Ano, doufáte, že stránka k vám přivede nové klienty.

A pokud chcete co nejvíce nových klientů, musíte mít, co nejvíce fanoušků.

Jenže…. Počet fanoušků není úplně tak důležitý. Důležité je mít fanoušky, kteří se o vás, a váš produkt/službu opravdu zajímají.

Fanoušci z Malajsie? Prosím, ne…

Mnoho agentur vám nabídne, že vám na stránku „nažene“ možná i desetitisíce fanoušků, ale už se nezmíní o tom, že budou třeba z Rumunska, Bali nebo z Malajsie. A myslíte si, že je váš ryze evropský produkt / služba zajímá? NE! Pouze jsou součástí stránek „like za like“ nebo stránek, kdy za like dostanou zaplaceno. A tito fanoušci vám opravdu klientelu vašich služeb nerozšíří

Získat relevantní fanoušky, kteří se o váš produkt / službu opravdu zajímají je složitější a vyžaduje trochu času.

Jak na to?

V první řadě je třeba všude, kde se to dá, vaši facebookovou stránku uvádět.

Dalším krokem je facebooková reklama. Její výhodou je, že můžete cílit na uživatele, o které stojíte. Tedy –  reklama se bude zobrazovat pouze uživatelům Facebooku, pro které je váš produkt zajímavý. Ovšem optimalizace této reklamy není vůbec jednoduchá.

Jedině tak ale dosáhnete vysněného cíle.

Nechcete strávit mnoho hodin zjišťováním, jak reklama funguje?

Nechcete utratit tisíce korun za zkoušení, jak reklamu optimalizovat?

Nahlédněte  do sekce „Služby“. My vám rádi pomůžeme.

Chci více „likes“