Jak vložit kód na web pro Google Ads remarketing?

11 Srp, 2020 | 0 komentářů

Dříve vkládání kódů na webové stránky fungovalo tak, že byla jedna značka pro Google Analytics, odlišná značka pro Google Remarketing a ještě další značka pro měření konverzí Google. Dnes již stačí jedna Globální značka webu (pouze je potřeba do ní přidat řádek navíc).

Nejprve se tedy podívejte, jaké kódy na webu už máte. Pokud tam máte dřívější Google Analytics nebo Google Ads kódy, doporučuji všechny odstranit a nahradit jednou Globální značkou. Pokud je váš web novější, možná na webu již Globální značku máte z Google Analytics.

Globální značka vypadá takhle, bude to jediný kód na webu, který obsahuje řetězec gtag:

Předposlední dva řádky jsou zodpovědny za měření. Pokud tam máte již řádek z Google Analytics, nepřidávejte znovu z Google Ads celý kód, přidejte jen příslušný řádek.

Vygenerování kódu pro Google Ads Remarketing

Kde najdete v Google Ads účtu kód pro remarketing? Na hlavní liště vyberte ikonku klíče ”Nástroje a nastavení”, v otevřeném menu kliknete ve sloupci ”Sdílená knihovna” na volbu ”Správce publik”.

Jestli jste remarketing ve svém účtu již nastavovali, skončíte na stránce se Seznamy publik. Pokud jste remarketing ještě neřešili, je potřeba přejít v levém menu na volbu Zdroje publik.

 

Stáhnout návod v PDF