Digitální garáž? Potřebuji certifikát? A jak na něj?

30 Čvn, 2020 | 0 komentářů

Ať už se zabýváte domácí výrobou panenek, pečením dortů nebo malováním pokojů, kromě svého řemesla byste měli ovládat i marketing. Jinak riskujete, že vaše špičkové výrobky a služby nikdo nenajde. Abyste online marketing lehce zvládli a získali lepší povědomí o tom, jak funguje, prozkoumejte Digitální garáž.

Ovládat online marketing snadno a rychle by si přál každý, kdo se snaží prorazit. Málokomu ale bylo dáno, aby ho pochopil během jediného dne. Většinou si tato disciplína žádá hodiny studia nákupního chování vašich stávajících, ale i potenciálních klientů, čtení knih a prohlížení reklam konkurentů z oboru. (Inspirovat se lze v případě dobrého nápadu i mimo něj.) 

Nejlépe ale uděláte, když se hned na začátku pustíte do kurzů online marketingu od Googlu, které nesou jméno Digitální garáž.

 

Jak Digitální garáž funguje?

Digitální garáž slouží k tomu, aby i naprostí laici porozuměli jednotlivým odvětvím online marketingu a dokázali si udělat lepší obrázek o tom, jakých nástrojů a služeb mohou pro svou propagaci využít. 

K výuce slouží série česky mluvených instruktážních videí, které vás během několika minut na praktickém příkladu seznámí s jednou vybranou problematikou tohoto oboru. Následně vyplníte kvíz, po jehož odeslání získáte jeho zpětný komentář. Díky němu lépe pochopíte, proč je daná možnost správně, nebo špatně. Z chyb se ale nemusíte stresovat. Test jde jednoduše opravit. Když projdete všechny sekce garáže (PPC, UX, SEO, Google Analytics…), čeká na vás závěrečný test, po jehož absolvování získáte certifikát.

 

Na tohle si dejte pozor

Digitální garáž je určena začátečníkům, kteří nemají s online marketingem vůbec žádnou zkušenost. Tomu odpovídá jednoduchý styl výuky, v jehož výkladu spousta věcí chybí. (Třeba konkrétní příklad toho, jak máte správně nastavit PPC reklamu.) Rozhodně proto nečekejte, že se z vás po dokončení kurzu stane odborník. Naopak existuje riziko, že bez rozmyslu začnete utrácet peníze za reklamy a nástroje, které nebudou mít výsledek.

Proto je dobré mít ve vašem okolí někoho spolehlivého, kdo online marketingu opravdu rozumí a kdo vám s vaší propagací pomůže. Třeba mě!

Chci PPC!