7 důvodů proč mít Facebook

11 Kvě, 2020 | 0 komentářů

O Facebooku a ostatních sociálních sítích slýcháváte často. Nejspíš už účet mají všichni Vaši přátelé a možná už i vy. Ale Vás stále trápí otázka: “K čemu mi bude Facebook v podnikání?”.

My pro Vás máme hned 7 pádných důvodů.:

1. Facebook je všude

Když přemýšlíte o sociálních sítích, která Vás napadne jako první? Ano, je to Facebook, a to  protože Facebook dnes tvoří největší návštěvnost celého globálního internetu.

2. Facebook je zábava

Jedete tramvají, jdete po ulici nebo sedíte v kavárně. Když se rozhlédnete kolem, vidíte, že téměř každý drží v ruce telefon nebo tablet. Ano, může si zrovna prohlížet příchozí poštu, sledovat film nebo hrát hru, ale většina mladší a střední generace sleduje sociální sítě.

3. Facebook “jede” pořád

Je třeba brát v potaz, že na Facebook se uživatelé průměrně přihlásí 40x za den a celkově na sociálních sítích stráví průměrně až 300 minut denně!

4. Facebook je skvělý na cílení reklamy

Na Facebooku je dnes aktivních více než 4 000 000 Čechů různých věkových skupin. Na rozdíl od klasických PPC reklam lze tedy cílit přímo na věkovou skupinu. Reklama se dá cílit i na místo bydliště, na členy určitých skupin. Z toho vyplývá, že máte daleko větší šanci produktem či službou zaujmout člověka, který o to opravdu stojí.

5. Facebook je vyhledávač

Uživatelé Facebooku běžně využívají tyto stránky jako vyhledávač restaurací, známých míst i firem. Je to pohodlnější. Mohou ihned vidět hodnocení ostatních uživatelů, otevírací dobu nebo kontakt.

6. Facebook baví “každého”

Facebook používají všichni. Najdete zde studenty, manažery, ale i “známé tváře” – celebrity, sportovce,…. a také mnoho skupin s různým zaměřením a to i s tím Vaším.

7. Facebook je interaktivní webová prezentace

Facebook dnes plní úlohu druhé webové prezentace s výhodou, že umožňuje mnohem interaktivnější komunikaci. Pomocí Facebooku můžete ihned komunikovat akce, novinky a důležitá sdělení o Vašich produktech.

Facebook sice sám o sobě nevydělává, ale dá se díky němu nasměrovat potenciální zákazníky přímo na Váš web.

 

Chci facebookovou stránku