Chcete podnikat na sociálních sítích?

Jéééjda, už i vaše firma tam chce být

Téměř polovina českých uživatelů internetu denně „ťapká“ do mobilu, tabletu nebo myší kliká na počítači, aby se připojila na sociální sítě a mohla se zabavit fotkami, videi a bůh ví čím ještě od všech svých známých i neznámých.

Sociální sítě už dávno nejsou „vychytávkou“ pouze pro děti. Čím dál víc ho osidlují mamky a taťkové v produktivním věku.

To je velmi zajímavé i pro nás podnikatele.

Mamky a taťkové totiž mají co? Jsou to takové ty tenké plastové … no přece kreditní karty.

Cítíte ty nekonečné možnosti? To ale na sociálních sítích nejprve musíte být! Ale jak se tam dostat? Jsou v zásadě tři možnosti.

První. Kupte si Facebook. 🙂 Nebo tu máme dvě lacinější možnosti:

Založte si stránku na sociálních sítích

Toto chce slyšet každý podnikatel.  Stránku na sociálních sítích si můžete založit úplně ZADARMO.

K čemu je dobré mít firemní stránku? Na propagaci firmy, produktů a služeb samozřejmě.

Sociální sítě daly podnikatelům do rukou skvělý nástroj, jak zůstat se zákazníky v kontaktu. Pár kliků a informujete zákazníky o nové nadupané službě nebo produktu.

Chceme zdůraznit, že tento typ stránek slouží jen k prezentaci. Nečekejte, že po jejím založení se k vám pohrnou zákazníci z celé země. Ale stále máte ještě druhou možnost.

Inzerujte pomocí reklam

Toto už nechce slyšet každý podnikatel: za reklamy na sociálních sítích se bohužel PLATÍ. Ale výhoda je, že se se s nimi dají dělat psí kusy.

Pomocí reklam přinutíte uživatele udělat takovou akci, jakou sami chcete, a dokonce to celé změřit a vyhodnotit.

Pár příkladů:

  • Chcete, aby uživatel na vaší stránku přišel a stal se fanouškem?
  • Chcete, aby uživatel přišel na vaší firemní webovou stránku?
  • Chcete, aby se uživatel na vaší webové stránce zaregistroval?
  • Chcete, aby si uživatel ve vašem e-shopu něco konečně koupil?
  • Chcete, aby vám uživatel na sebe nechal kontakt?
  • … co jenom chcete, jen to není zadarmo.

Není to skvělé? To samozřejmě je, pokud víte, co máte dělat, a máte kupu volného času zkoušet, testovat a vyhodnocovat.

Mimochodem, my víme, jak na to, a máme na to čas.

Začněte hned