Chcete zaujmout na sociálních sítích?

Chcete přenechat své zákazníky konkurenci?

Zjistili jste, že je dobré mít stránku na sociálních sítích. Nejdříve jste si už i jednu vytvořili. Vždyť proč ne, když je to zdarma.

V eufórii jste začali vytvářet i první příspěvky jeden za druhým. Po měsíci nadšení opadlo a najednou jich bylo méně.

Někdo vám nabídl 1000 fanoušků za skvělou cenu, tak jste pár koupili. To, že jsou z Rumunska, jste už neřešili.

Za půl roku máte stránku s posledním příspěvkem, který je měsíc starý, a haldou neaktivních fanoušků.

Takhle ať to raději dělá vaše konkurence.

Mít firemní stránku na sociálních sítích má nesporně svoje výhody, protože získáte další vstupní bránu pro zákazníky, kteří hledají informace o vaší firmě.

Je však třeba vědět, jak na to, abyste je po příchodu na vaši stránku hned nevyplašili.

Spravovat firemní  stránku na sociálních sítích rozhodně neznamená “bouchnout” na ni 3 příspěvky měsíčně a čekat, že se stane zázrak.

Postarat se dobře o stránku znamená, že musíte nejdříve stanovit, co bude jejím cílem, jaký obsah na stránce budete tvořit, proč právě takový obsah a pro koho jej vlastně vytváříte.

A víte vůbec jak stránku správně nastavit? Máte na ni vhodnou grafiku? Víte, kdy máte vkládat na stránku příspěvky – které dny a v jakém čase je to nejlepší?

Samozřejmě musíte příspěvky vytvářet tak, aby je lidé komentovali, sdíleli a lajkovali, a na druhou stranu, abyste je příliš neotravovali.

O tom, že do pravidelných činností musíte zařadit i sledování statistik, abyste z této spleti čísel mohli získat užitečné informace, ani nemluvím.

Přesně toto je naše každodenní práce. Řešíme detaily, o kterých běžný člověk ani netuší, že jsou vůbec potřebné. Jsou to detaily, které však nakonec rozhodují o úspěchu či neúspěchu vaší stránky na sociálních sítích.

Chcete svěřit správu lidem, kteří studiem sociálních sítí strávili stovky hodin, vědí co, kde a jak nastavit?

Začněte hned