Chcete prodávat na sociálních sítích?

Miliarda kreditních karet je vám připravena platit

Např. na Facebooku denně kliká půlka českého národa. To je fakt. A vzhledem k tomu, že i Facebook musí být z něčeho živ, tak se páni za oceánem zamysleli a zrodila se reklama.

Není však reklama jako reklama a nejen Facebook to vymyslel opravdu skvěle.

A proč je to tak skvělé? Protože uživatelé o sobě nechávají na sociálních sítích množství užitečných informací. Např. věk, pohlaví, datum narození, kde bydlí, s kým žijí, jaké mají záliby,… no prostě velmi mnoho informací.

A k čemu pak se tyto informace využívají? Prodávají je nám podnikatelům. A my s nimi můžeme přesně zacílit na kreditky konkrétních uživatelů.

Můžete zacílit na Janu, která je svobodná má 25 – 30 let, středoškolské vzdělání, ráda chodí do kina a zajímá se o módní doplňky.

Nebo to můžete zkusit na Honzu, který je ženatý, je ve věku 35 – 40 let, má vysokou školu, rád chodí na hokej a miluje pivo.

Janě, Honzovi a dalším potom už jenom řeknete, co mají dělat. Třeba navštívit váš e-shop a koupit si nějaké ty saky paky, nebo dát lajk vaší stránce.

Úžasné. To by v tom byl čert, abyste něco neprodali. Až do chvíle než propálíte 10.000 Kč. Neodbornou manipulací s reklamou můžete zlikvidovat svůj bankovní účet.

Reklama na sociálních sítích je silný nástroj, ale je třeba to s ním umět.

V zásadě máte dvě možnosti, jak ovládnout tento čertovský nástroj.

První je, že se to naučíte sami. Budete to půl roku několik hodin denně zkoušet, zaplatíte pár tisíc za školení. Dalších pár tisíc propálíte na pokusech a po půl roce to budete možná umět.

Druhá možnost je, že si necháte poradit od lidí, kteří to již mají za sebou, vědí, co si můžou a nemůžou dovolit, vyznají se v nastavení, statistikách, konverzích a jiných cizích slovech, která rády používají marketingové agentury, aby vypadaly moudře.

Mimochodem, my cizí slova nepoužíváme, vždy a všechno vám nejdříve dokonale vysvětlíme.

Začněte hned